Práva spotřebitele

dTest - nenechte se napálit

testMyslíte si, že s opalovacím krémem, který každé léto používáte, se nemůžete spálit? Že náušnice z prověřeného obchodu nemohou být chemicky závadné? A že bezpečností popruhy jsou opravdu bezpečné?

dTest je nezisková organizace založená v roce 1992 pod názvem Občanské sdružení spotřebitelů TEST. Jejím posláním je poskytnout spotřebiteli komplexní spotřebitelský servis, a to prostřednictvím webu, časopisu, brožur i poradenské linky. Přibližují práva spotřebitelů, povinnosti prodávajících a radí, jak je aplikovat v běžném životě a na co si dát pozor.

Evropské spotřebitelské centrum pro ČR – ECC-Net

 ecc netZtratilo se Vám někdy během letu do zemí EU zavazadlo? Zakoupili jste si zboží přes internet a nebyli jste spokojeni s jeho stavem? V takovýchto případech máte možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které působí při České obchodní inspekci.

 

 

Je to poctivé? Nekalé obchodní praktiky

 Evropská iniciativa na podporu spotřebitelů spravuje webové stránky www.isitfair.eu obsahující praktické informace pro spotřebitele o tom, jak zjistit, zdali jste se nestali obětí nekalých obchodních praktik, a kam se obrátit o pomoc.

Práva spotřebitele - Adresář organizací

Přinášíme adresář organizací, které vám mohou pomoci s vašimi spotřebitelskými problémy.

Více v článku

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30
31
1
2
3
4
5
 
 
 
 
 
 
 
 
6
7
8
9
10
11
12
 
 
 
 
 
 
 
13
14
15
16
17
18
19
 
 
 
 
 
 
 
20
21
22
23
24
25
26
 
 
 
 
 
 
 
27
28
29
30
1
2
3