Projekt ArtBees podpoří české i slovenské podnikatelky a lokální značky

Projekt ArtBees podpoří české i slovenské podnikatelky a lokální značkyČeské i slovenské podnikatelky mají až do 25. července 2016 možnost přihlásit se k účasti v unikátním programu na podporu kreativního podnikání v oblasti designu a tvorby z textilií a přízí, šperků, keramiky, skla a řemeslné tvorby.

Projekt ArtBees je vzdělávací program pro 50 žen podnikatelek, které mají minimálně rok podnikání za sebou a ověřený produkt s potenciálem dalšího růstu a současně využívají převážně lokálních zdrojů. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů Moudré podnikání žen a ArtBe.

Cílem projektu je kultivovat a rozvíjet místní kreativní podnikání a pomoci vytvářet nové pracovní příležitosti v Čechách i na Slovensku.

Baví nás podporovat a rozvíjet malé podnikání žen, spojovat ženy a učit se společně. Záměr programu vznikl z touhy všech partnerů po reálné a praktické podpoře lokálnímu, férovému a kreativnímu podnikání v České a Slovenské republice. Tento program chce pomoci odvážným a šikovným ženám, proto jsme projekt pojmenovali po včelách, které symbolizují pracovitost, krásu, soudržnost a péči o celek,“ uvádí Lenka Papadakisová, odborná garantka projektu.

Chceme podpořit kreativní ženy v rámci místních komunit po celé České republice a na Slovensku a motivovat je k uskutečnění svých podnikatelských plánů. Prostřednictvím projektu ArtBees by měly snáze rozpoznat svůj vlastní potenciál za pomoci zkušených profesionálů a rozvíjet své podnikání na pevných základech,“ uvedla Kateřina Eliášová, ředitelka komunikace společnosti Coca-Cola pro ČR a SK.

Coca-Cola podporuje ženy podnikatelky v profesním růstu v rámci úspěšného celosvětového projektu společenské odpovědnosti. V každé zemi hledá projekty, které podpoří ekonomickou a podnikatelskou nezávislost žen, zejména těch, které práci kombinují s rodinou.

Finální výběr účastnic do projektu proběhne v polovině srpna formou Dne D za účasti odborné poroty a samotný projekt bude realizován od září 2016 do května 2017.
Účastnice se v průběhu projektu prostřednictvím tzv. bootcampů(intenzivní výukové tréninky) se zkušenými lektory naučí vytvářet rozvojové strategie a svůj business plán vedoucí k navýšení obratu a tím i počtu klientů prostřednictvím nových prodejních kanálů. Autoři projektu mysleli i na podporu prodeje výrobků a značek zapojených tvůrkyň prostřednictvím Pop up Koncept Store v Praze a Brně, které budou vyvrcholením celého projektu.

Formulář k potvrzení účasti v projektu a závazná přihláška s detailními informacemi najdete na www.artbees.cz.

 

 

 

 

 

 

 
Vložila: Dana, červenec 2016
Zdroj: www.clanky.vzdelani.cz

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25
26
27
28
29
30
1
 
 
 
 
 
 
 
2
3
4
5
6
7
8
 
 
 
 
 
 
 
9
10
11
12
13
14
15
 
 
 
 
 
 
 
16
17
18
19
20
21
22
 
 
 
 
 
 
 
23
24
25
26
27
28
29
 
 
 
 
 
 
 
30
31
1
2
3
4
5